[1] Rækkevidde stammer fra laboratorieprøver i overensstemmelse med EU-lovgivning og er beregnet til sammenligning af forskellige typer biler. Oplysningerne henviser ikke til en bestemt bil og udgør ikke en del af tilbuddet. Tallene afspejler ikke nødvendigvis faktiske køreresultater. Valgfrit udstyr, vedligeholdelse, kørselsadfærd samt ikke-tekniske faktorer som vejrforhold kan have indflydelse på de officielle resultater. Tallene blev fundet under den nye verdensdækkende testcyklus for lette køretøjer, Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP).
[2] De oplyste tal gælder for et 39 kWh-batteri (Nissan LEAF) og 59 kWh-batteri (Nissan LEAF e+). Tiden afhænger af lade-forholdene, herunder ladetype og forhold, batteriets temperatur såvel som lufttemperaturen på brugsstedet. Den oplyste ladetid med hurtig oplader kræver, at der anvendes en CHAdeMO-hurtiglader. Nissan LEAF er skabt til størstedelen af hverdagens rejser og er udstyret med lade-beskyttelse for at skåne batteriet ved gentagne opladninger med hurtigladere over en kort tidsperiode. Ladetiden ved gentagne hurtige opladninger kan øges, hvis batteriets temperatur aktiverer batteriets beskyttelsesteknologi.
[3] Den maksimale ladekraft med vekselstrøm fra LEAF er 6,6 kW. Den oplyste ladetid er baseret på opladning med et type 2-ladekabel (tilstand 3) på 32 A.
De viste billeder og beskrivelser er vejledende. I visse tilfælde viser billederne køretøjer med ikke-[marked] specifikationer, og de repræsenterer ikke nødvendigvis en bestemt model, udstyrsniveau eller tilbud. De viste funktioner er muligvis ikke tilgængelige eller er ikke tilgængelige som standard eller kun som ekstraudstyr (mod ekstra betaling)