Hvor kan jeg finde detaljer om produkter og priser? |
Du kan finde detaljer om produkterne her: https://www.nissan.dk/biler/personbiler.html |
Jeg køber en bil, hvor kan jeg få en finansieringstilbud? |
Din Nissan forhandler vil meget gerne hjælpe dig med at finde den bedst mulige finansieringstilbud og give dig alle nødvendige oplysninger. |
Hvilken motorolie skulle jeg bruge i min Nissan bil? |
Du kan finde den information i dit servicehæfte eller fra din Nissan forhandler. Du kan finde din nærmeste forhandler ved at klikke her. |
Hvordankan jeg finde ud af, hvad er min bils videresalgsværdi? |
Din bils videresalgsværdi afhænger af mange forskellige aspekter. Såsom: kilometertal, produktionsdato osv. Din Nissan forhandler vil kunne vurdere din bils værdi efter han undersøger bilen grundigt. |
Hvordan kan jeg bestille en brochure? |
Klik på https://www.nissan.dk/biler/brochure.html til at downloade en brochure. Efter du har udfyldt dine kontaktoplysninger vil vi sende dig en elektronisk brochure. På den anden side, hvorfor nøjes med en brochure, når du lige så nemt kan teste alle egenskaber af den valgte bil, hvis du booker en prøvekørsel. Klik på https://www.nissan.dk/biler/brochure.html |
Hvordan kan jeg prøvekøre en Nissan? |
Du kan bestille en prøvekørsel ved at booke den via internettet, klik på: https://www.nissan.dk/test-tur.html, eller ved at besøge en Nissan forhandler, klik på: https://www.nissan.dk/find-forhandler.html til at finde din nærmeste forhandler. |
Hvor kan jeg finde oplysninger om Nissans aktuelle kampagner og tilbud? |
For at få oplysninger om de aktuelle kampagner klik venligst på https://www.nissan.dk/biler/tilbud.html. Hvis du er en Nissan-ejer, aktiver og tjek venligst også din helt egen YOU + Nissan webside for specielle tilbud. Du kan også spørge din Nissan-forhandler om de seneste tilbud. |
Hvor kan jeg finde oplysninger om forskellige farvemuligheder for forskellige modeller? |
Du kan finde de forskellige farvemuligheder under hver enkelt model på hjemmesiden under priser og secifikationer-sektionen. |
Hvad gør Active Head Restraint systemet? |
Nakkeskader udgør mere end 90% af alle skader, man får på grund af påkørsler bagfra. Nissans Active Head Restraint system flytter nakkestøttet fremad under påkørslen bagfra. Det reducerer væsentligt nakkens og hovedets bevægelser og hjælper at formindske skaderne. Disse nakkestøtter er nu standardudstyr på alle Nissans personbiler. |
Kan min nye Nissan trække en campingvogn fra "ny", eller skal det først "køres til"? |
'Tilkørsel' er nødvendig, mindst 800 km før du trækker noget, men ca.1600 km er dog bedre. |
Hvorfor er mit brændstofforbrug forskelligt fra det, der vises i køretøjets instruktionsbog? |
Brændstofforbruget bliver testet efter strenge retningslinjer. De vejledende resultater gives videre til vores kunder i vores produkters instruktionsbøger. Der er mange eksterne faktorer, der kan indvirke på en motors faktiske ydelse. Disse faktorer indbefatter kørselsstil, vejbetingelser og brændstofkvalitet. |
Hvor kan jeg søge ledige stillinger hos Nissan? |
Klik her http://www.nissanmotor.jobs/amie/eu/ for at komme til Nissan Europas karriereside |
Hvor kan jeg finde Nissans pressemeddelelser? |
For at finde ud af mere om vores seneste nyheder klik her http://newsroom.nissan-europe.com/dk/da-dk |
Hvilke Nissan biler produceres i Europa? |
Nissan Note, Nissan Juke, Nissan Qashqai og Nissan Qashqai+2 produceres på fabrikken i Sunderland Storbritannien. I Barcelona produceres e-NV200, NV200, Navara, Primastar, Almera og Primera. |
Hvilke Nissan biler produceres i Europa? |
Note, Juke, Qashqai og LEAF produceres på fabrikken i Sunderland, Storbritannien. I Spanien, Barcelona produceres der e-NV200, NV200, Navara, Primastar, Pulsar og Primera. I Japan, Kyushu; X-Trail. |
Hvordan kan jeg tilmelde mig til You+Nissan fordelsprogram? |
Tilmeld dig her: http://www.nissan.dk/DK/da/YouPlus/register/registerStep1AP.html. Du skal have bilens stelnummer (køretøjsidentifikationsnummer; VIN) parat for tilmeldingen. Du kan finde stelnummeret på bilens intrumentbræt, i Garantiinformation og servicehæfte eller på bilens registreringsattest. |
Hvordan kommer jeg i kontakt med Nissan Kundeservice? |
Kundeservice er meget vigtig for Nissan. Hvis du stadig har spørgsmål efter at have besøgt vores website, kan du kontakte vores kundeservice. Telefonnummer for Nissans kundeservice er: •per telefon: (+45) 70 14 01 47 •per e-post: denmark@nissan-services.eu Husk, at din Nissan forhandler også kan hjælpe dig. |
Hvad er Playstation GT-Academy? |
Nissan Playstation GT Academy er virtuel-til-virkelig-konkurrence, organiseret af Nissan og Sony, som lader de bedste Gran Turismo spillere til at konkurrere for at få chancen for at blive rigtige Nissan-racerkørere. Enhver spiller, som beviser sine evner i den virtuelle verden, har en mulighed til at køre i en virkelig racerbil til at vinde den førstepris - en plads på Nissans racerteam. Vinderen får uddannelse og licensering til at konkurrere i internationale begivenheder. Den første GT-Academy konkurrence fandt sted i 2008. Den var ment som en engangsbegivenhed, men har nu udviklet sig til en tradition. |
Hvornår indledtes alliancen mellem Renault og Nissan? |
Renault-Nissan alliancen blev undertegnet den 27. marts 1999, og var den første af slagsen, som omfattede et japansk og et fransk firma hver med deres egen særskilte virksomhedskultur og mærkeidentitet. Begge firmaer deler den samme fælles strategi anlagt på fordelagtig vækst og fælles interesser. For at fremme dette fælles formål etablerede Renault-Nissan alliancen fælles strukturer for projekter allerede i juni 1999, som dækker de fleste af begge firmaers aktiviteter. |
Hvor ligger Nissans hovedkvarter? |
Nissans hovedkvarter ligger i Yokohama i Japan. Adresse: 1-1, Takashima 1-chome, Nishi-ku, Yokohama-shi, Kanagawa 220-8686, Japan. |
Er Nissan involveret i motorsport? |
Nissan køretøjer deltager i mange forskellige konkurrencer, for eksempel i Super GT. Du kan finde mere information på den engelske side: www.nissan-motorsports.com/ENN |
Er Nissan aktiv i sociale medier? |
Ja, det er vi. Følg os på Facebook og Twitter. |
Gælder der min garanti, hvis jeg bringer en bil fra udlandet? |
Nissans garanti gælder i alle europæiske lande selv hvis du flytter bilen fra et land til et andet indenfor den europæiske region. Mere specifikke oplysninger om din garanti kan du finde i din Nissan-garantihæfte. Men bemærk venligst, at garantien ikke gælder, hvis du flytter bilen udenfor det marked-området, bilen var produceret for. |
Hvor kan jeg finde tekniske detaljer om min bil? |
Al teknisk personale af vores autoriserede forhandlere kan på den bedst mulige måde hjælpe vores kunder angående tekinske spørgsmål. Du kan få de nødvendige oplysninger hvis du kontakter en af vores forhandlere. |
Hvor ofte skal tandremmen i min bil være skiftet? |
Det varierer afhængigt af bilmodel. Oplysningerne kan du få enten i din servicehæfte eller fra din Nissan forhandler. |