NissanConnect Services-app

Find din telefon frem, og sæt dig i bilen! Følg så disse enkle trin for at komme i gang med vores forbundne tjenester.

NissanConnect Services-app

Find din telefon frem, og sæt dig i bilen! Følg så disse enkle trin for at komme i gang med vores forbundne tjenester.

NissanConnect Services-app

Find din telefon frem, og sæt dig i bilen! Følg så disse enkle trin for at komme i gang med vores forbundne tjenester.

Trin 1

Download

 

Download NissanConnect Services-appen til din smartphone som enhver anden app fra App Store eller Google Play Store.

 

Download fra Apple App Store

Download fra Google Play Store

Trin 2

Log ind eller tilmeld dig

 

Opret en konto til NissanConnect Services i appen, eller log ind hvis du allerede har en.

 

Trin 3

Indtast dit stelnummer (VIN) i appen

 

Du finder det 17-cifrede stelnummer på dit registreringsbevis eller kan aflæse det udefra på din bils instrumentbræt, hvor det støder op til forruden i førersiden.

 

Trin 4

Få parringskoden fra den indbyggede skærm

 

Tænd dit infotainment-system og fra startsiden går du til Info> NissanConnect Services >Informationskanaler >Kontooplysninger >Kode til parring af bil.
Hvis folderen med Kontooplysninger ikke dukker op, så gå til 'Redigér kanalliste' og vælg 'Ja'. Naviger derefter tilbage til siden "Kontooplysninger".

 

Trin 5

Indtast parringskoden i appen

 

Vend tilbage til appen, og indtast parringskoden. Den vil så bekræfte, at dine tjenester aktiveres. Så snart det er gjort, er du klar. God fornøjelse med din forbundne kørsel!

 

Brug for hjælp?

Brug for hjælp?

Need help?

Nissans callcenter

Kontakt os

Få fat i os når som helst på tlf. +45 70 14 01 47, skriv til os på vores hjemmeside, eller udfyld en kontaktformular, hvis du ønsker svar via e-mail.

Svar på alle dine spørgsmål

Svar på alle dine spørgsmål

All your questions answered

HVILKEN SOFTWAREVERSION TIL ANDROID-/APPLE-TELEFONER KRÆVES SOM MINIMUM FOR AT APPEN KAN VIRKE KORREKT?

NissanConnect Services virker med:

  • Enhver iPhone, iPad eller iPod Touch med iOS 11.0 eller nyere.
  • Enhver Android-enhed med Android 4.3 og nyere.

HVORFOR ACCEPTERES MIN BILS STELNUMMER/ID IKKE?

Først kontrollerer du på hjemmesiden, om din bil er kompatibel med denne app.

Kontrollér også, om bogstaverne i det indtastede stelnummer er store/små, og at tegnet “0” (tallet) ikke er indtastet i stedet for “O” (bogstavet) eller omvendt.

Sørg også for, at der ikke er mellemrum eller symboler, da de ikke vil blive genkendt.

HVAD KAN JEG GØRE, HVIS JEG IKKE KAN OPRETTE EN BRUGERKONTO?

Følg venligst kontrolpunkterne herunder, hvis du støder på problemer ved tilmelding:

  • Har du allerede oprettet en brugerkonto til NissanConnect Services? Hvis det er tilfældet, kan du ikke tilmelde dig igen med den samme e-mailadresse. Klik bare på "Glemt adgangskode?" -knappen for at få en ny adgangskode og logge ind igen. 
  • Er din e-mailadresse stavet korrekt? (Tjek for eventuelle mellemrum eller manglende bogstaver). 
  • Er alle felter udfyldt fuldstændigt?
  • Er din adgangskode korrekt?


Hvis det stadig volder problemer, kan det skyldes, at bilen er registreret til en tidligere ejer. Kundeservice kan hjælpe i sådanne tilfælde, og du kan kontakte dem her.

JEG HAR KØBT EN BRUGT NISSAN. HVORDAN KAN JEG AKTIVERE TJENESTERNE?

Hvis du har købt en brugt Nissan, skal du kontrollere, om din bil er kompatibel med appen NissanConnect Services.
I så fald kan du følge samme parringsproces som for en ny bil. Vi henviser til detaljerne i guiden "Sådan forbinder du", som du finder her.
Hvis du stadig oplever fejl, er din bil sandsynligvis stadig parret med kontoen tilhørende den tidligere ejer. For at løse dette problem kan du:

  • Kontakte den tidligere ejer og bede dem fjerne linket til bilen fra deres konto.
  • Kontakt kundeservice. Deres kontaktoplysninger finder du her.

KAN NISSANCONNECT SERVICES-APPEN BRUGES SAMMEN MED MERE END ÉN BIL?

Ja, du kan tilføje  et ubegrænset antal biler til din NissanConnect Services-konto.

Du kan tilføje flere biler ved at klikke øverst til venstre på skærmen på din nuværende bils navn (“JUKE”,”LEAF” osv.) og derefter på 'Tilføj bil'.

En bil kan kun være tilknyttet en konto ad gangen.

HVORDAN SKIFTER JEG MELLEM BILERNE, HVIS JEG HAR MERE END ÉN I MIN NISSANCONNECT SERVICES-APP?

Du kan skifte mellem bilerne fra startsiden i NissanConnect Services.

Øverst til venstre i appen klikker du på bilens navn (fx JUKE, LEAF, NAVARA osv.) En liste over alle de biler, du aktuelt har tilføjet til din konto, vil dukke op.

HVILKE TJENESTER KAN JEG DEAKTIVERE OG HVORDAN?

Du kan deaktivere din forbundne tjenester ved at gå til din profilsiden, vælge navnet på den bil, du vil deaktivere, og afslutningsvist trykke på "Deaktiver".

Bemærk, at du ikke kan deaktivere funktioner enkeltvis. Bruger du denne funktion deaktiveres alle NissanConnect-funktioner.


Bemærk, at det kan tage op til 24 timer, før dine tjenester er aktiveret.