Hybrid
ENGINE
JUKE omdefinerer vores tanker om hybridteknologi med en stærk og spændende oplevelse. Nissan JUKE Hybrid forener en elmotor med en benzinmotor, så din køretur bliver opløftet, let at styre, støjsvag og stærk. Turene køres mere effektivt med op til 19 % bedre brændstoføkonomi (1)(2). Den findes også med en DIG-T-benzinmotor med 114 hk med enten manuelt gear eller DCT-automatgear.
NISSAN JUKE HYBRID
Hybrid
ENGINE
Hybrid
ENGINE
Hybrid
ENGINE
143HP
POWER
143HP
POWER
143HP
POWER
Ja, hybridbiler kan være spændende. Denne hybride drivlinje vælger automatisk den mest effektive energikilde, dvs. elmotor, benzinmotor eller en kombination af de to, for optimal ydeevne og effektivitet. JUKE Hybrid kører overvejende på el ved bykørsel med hurtig reaktionsevne og glidende acceleration, og kabinen er støjsvag selv på travle gader.
143HP
143HP
143HP
Din daglige pendlertur er nu den bedste tid på dagen. Du vil opleve øjeblikkeligt moment for en spændende kørsel med maksimal styrke til alle dine køreture i byen og med 143 hk under hjelmen i kombination med en gearkasse med flere indstillinger.
Op til
67%
Op til
67%
Op til
67%
Oplev maksimal spænding og effektivitet (2). I JUKE kan op til 67 % af din tid med blandet kørsel klares på strøm for en mere støjsvag og lige så spændende køreoplevelse. (3)
Op til
19%
Op til
19%
Op til
19%
Effektivitet med holdning. Med denne unikke hybridkombination til elektrisk kørsel i byen genindvindes bremseenergien og føres tilbage til batteriet, mens benzinmotoren kun træder til, når du har brug for det. Du vil opleve, at din blandede kørsel vil være op til 19 % mere effektiv, og din bykørsel op til 40 % mere effektiv sammenlignet med JUKE DIG-T 114 DCT (1).
e-Pedal Step er unikt for Nissan og giver dig mulighed for effektivt at øge og sænke farten med speederen alene, når du kører over 10 km/t. Bremsepedalen bruges kun til hårdere opbremsninger og til fuldt stop.
BENZINMOTOR
DIG-T
PETROL ENGINE
DIG-T
PETROL ENGINE
DIG-T
PETROL ENGINE
114HP
POWER
114HP
POWER
114HP
POWER
200NM
MAX TORQUE
200NM
MAX TORQUE
200NM
MAX TORQUE
Ud over den nye hybride drivlinje er Nissan JUKE også udstyret med en let, intern forbrændingsmotor på 1,0 liter. Findes med manuelt gear eller DCT-automatgear.
Hurtig reaktion og korte skift sikrer bedre forbindelse til din kørsel. Nissan JUKEs manuelle gearkasse med 6 trin gør hver eneste tur sjovere.
Når du kræver det bedste, yder JUKEs 7-trins DCT-automatgear som klassisk automatgear, men bare mere spændende (4).
Vælg "Eco" for forbedret brændstoføkonomi, "Standard" for den bedste balance mellem brændstoføkonomi og ydeevne og "Sport" for maksimal spænding.
JUKEs avancerede 7-trins DCT-automatgear har ratmonterede padleskiftere, så du kan skifte gear uden at fjerne hænderne fra rattet.
(1) Sammenligning mellem Nissan Juke N-Connecta 1.0 114hk DCT og Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143hk. Nissan Juke N-Connecta 1.0 114hk DCT: brændstofforbrug (km/l): lavt: 13,3; medium: 17,9; høj: 19,6; maksimum: 15,4; bl-kørsel: 16,7 ; CO2-udledning bl kørsel (g/km): 137. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143hk: brændstofforbrug bl. kørsel (km/l): 19,6; CO2-udledning (g/km): 115. Køretøjet er blevet homologeret i overensstemmelse med EU-reglerne ved hjælp af WLTP-testproceduren.
(2) Dette tal er i forhold til JUKE-udgaven med benzinmotor.
(3) Værdien på de 67% for kørsel i elektrisk tilstand er baseret på WLTP-standard betingelser. De viste tal er vejledende og med henblik på sammenlignelighed. Faktiske køreresultater fra den virkelige verden kan variere afhængigt af ekstraudstyr, vedligeholdelse, køremønster og ikke-tekniske faktorer som vejrforhold kan påvirke de virkelige køreresultater.
(4) Gælder ikke hybridbilen, kun DCT.
(5) Køreindstillinger findes kun i visse udstyrsklasser og påvirker rattet, speederens reaktion og driften af klimaanlæg
Reel rækkevidde afviger ofte markant fra den opgivne laboratorie-rækkevidde. Kørselsmønster, herunder i særdeleshed hastighed, har stor betydning for den reelle rækkevidde. Rækkevidde stammer fra laboratorieprøver i overensstemmelse med EU-lovgivning og er beregnet til sammenligning af forskellige typer biler. Oplysningerne henviser ikke til en bestemt udpeget bil og udgør ikke en del af tilbuddet. Tallene afspejler ikke nødvendigvis faktiske køreresultater. Valgfrit udstyr, vedligeholdelse, kørselsadfærd samt ikke-tekniske faktorer som vejrforhold kan have indflydelse på de officielle resultater. Tallene blev fastslået under den nye verdensdækkende testcyklus for lette køretøjer, Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP).
De viste billeder er vejledende. I nogle tilfælde kan bilerne på billederne ikke fås i DK, og de repræsenterer ikke en specifik model, udstyrsversion eller tilbud. Funktionerne er måske ikke tilgængelige eller er begrænsede til de udvalgte udstyrsversioner.