NISSAN GT-R (R35)
Historien om en legende
Hvor andre ser målstregen, ser GT-R kun starten af løbet. Nissan GT-R vil for evigt være en ikonisk superbil.
NISSAN GT-R (R35)
Hvor andre ser målstregen, ser GT-R kun starten af løbet. Nissan GT-R vil for evigt være en ikonisk superbil.
NISSAN GT-R (R35)
Hvor andre ser målstregen, ser GT-R kun starten af løbet. Nissan GT-R vil for evigt være en ikonisk superbil.
NISSAN GT-R (R35)
Hvor andre ser målstregen, ser GT-R kun starten af løbet. Nissan GT-R vil for evigt være en ikonisk superbil.
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
At skubbe grænserne for ydeevne endnu længere? Det har Nissan Motorsport gjort. Den mest ekstreme version af GT-R bærer navnet NISMO. Med 600 hk og et maksimalt drejningsmoment på 652 Nm nærmer denne eksklusive model sig toppen af motorsportens teknologi og kraft.
Udviklingen af GT-R
Legenden begyndte for over 50 år siden med den allerførste Skyline og senere den første Skyline GT-R. Et halvt århundrede med ydeevne, historie og myter kulminerede i den ultimative model: GT-R R35. Et ikon for Nissan – og en legende i motorsportens verden.
Udviklingen af GT-R
Legenden begyndte for over 50 år siden med den allerførste Skyline og senere den første Skyline GT-R. Et halvt århundrede med ydeevne, historie og myter kulminerede i den ultimative model: GT-R R35. Et ikon for Nissan – og en legende i motorsportens verden.
Udviklingen af GT-R
Legenden begyndte for over 50 år siden med den allerførste Skyline og senere den første Skyline GT-R. Et halvt århundrede med ydeevne, historie og myter kulminerede i den ultimative model: GT-R R35. Et ikon for Nissan – og en legende i motorsportens verden.
[Ljava.lang.String;@34238208
Med sit gennemførte aerodynamiske design når Nissan GT-R nu over 270 km/t på banen. I 1997 introducerede den begrænsede V-Spec-udgave firehjulstræk med aktivt autobremse-differentiale (ATTESA E-TS) og satte en banerekord på under 8 minutter på den legendariske Nürburgring Nordschleife.
GT-R skiller sig igen ud med sin teknologi: den 2,6-liters rækkesekser med twin-turbo RB26DETT yder 280 hk og har firehjulstræk med styring på alle hjul. I 1993 hyldede den begrænsede V-Spec-udgave (V for Victoire) sine legendariske mesterskaber.
Den er udstyret med den fantastiske 6-cylindrede dobbelt-overliggende knastaksel (S20) motor i en fastback-coupé. Denne Nissan GT-R var den første bil i Japan med skivebremser både foran og bagpå.
Den første Nissan GT-R var en firedørs sedan med en bemærkelsesværdig motor: en 2,0-liters rækkesekser, der leverede 160 hk ved 7000 omdr./min. Den vandt 36 løb på under to år.
Legenden om Nissan Skyline GT-R blev født efter en intens duel mod en Porsche 904 ved Japans Grand Prix.
Den 100 % elektriske familiebil
Med aerodynamisk design, rummeligt bagagerum og avancerede teknologier, der giver dig fuld kontrol, skriver den nye Nissan LEAF tredje generation sin egen historie. Oplev fremtiden i dag.
Den 100 % elektriske SUV
Nissan ARIYA kombinerer banebrydende teknologi som e-4ORCE firehjulstræk med et elegant, tidløst design og en komfort, der inviterer til lange ture.
Den nye elektriske Nissan Micra
Den nye Nissan Micra er en kompakt, 100 % elektrisk hatchback med et sporty og muskuløst design. Indvendigt byder den på moderne komfort, avanceret teknologi og smart connectivity, der gør hverdagens kørsel både enkel og inspirerende.
Den ultimative SUV
Denne Nissan SUV kombinerer avanceret Mild Hybrid-teknologi med plads, komfort og sikkerhed til hele familien. Med sit elegante og rummelige design er den skabt til både hverdagskørsel og lange ture med plads til alle.