For at holde sikkerheden og den høje kvalitet i Nissans biler, vil Nissan lejlighedsvis indkalde kunderne til en gratis reparation eller serviceopdatering af deres bil.

Tilbagekaldelser
Tilbagekaldelser er forebyggende kontroller, som vi nogle gange foretager af en konkret gruppe biler for at kontrollere for fejl. Vi opfordrer dig til at kontakte din Nissan-forhandler snarest muligt, hvis du får besked om, at du er udvalgt, for at aftale tid til en gratis reparation af din bil.

Serviceopdateringer
Serviceopdateringer er forebyggende kontroller, som vi nogle gange foretager af en konkret gruppe biler for at sikre tilfredse kunder. De er ikke forbundet med sikkerhed. Hvis vi giver dig besked om, at du kan være omfattet af denne type bekymring, bedes du kontakte os snarest muligt og aftale tid til gratis opdatering af din bil.

Jeg har ikke modtaget brev fra Nissan, så hvordan kan jeg se, om min bil har en udestående tilbagekaldelse?
Nissan har lanceret en særskilt online formular til Takata-tilbagekaldelsen. Følg venligst linket nederst på denne side. Vedrørende andre tilbagekaldelser bedes du kontakte din nærmeste Nissan-forhandler, som straks kan bekræfte, om der er udestående tilbagekaldelser.

Hvad du kan forvente af Nissan, hvis du er omfattet af en tilbagekaldelse eller serviceopdatering:

  • En gratis reparation eller opdatering for at undgå, at noget måtte påvirke din oplevelse med din Nissan.
  • Vi bruger kun originale Nissan-reservedele hos en Nissan-forhandler.
  • Alle reparationer udføres med vores standard servicegaranti.
  • Vi vil gøre vores bedste for at lave en aftale, der passer dig.
  • Kontakt med din foretrukne kommunikationsform: brev/e-mail/telefon.
  • Automatiske opdateringer til kunder, der er tilmeldt You+Nissan-hjemmesiden eller -app'en.