Kundeløfte

Ekspertteknikere

Ekspertteknikere

Ekspertteknikere

Master teknikere

Nissans teknikere er altid uddannet i de nyeste teknologier til diagnosticering og reparation af din bil. Denne kombination, sammen med brugen af originale Nissan-dele, betyder, at du trygt kan overlade din Nissan til vores autoriserede Nissan-værksteder.(3)

Sundhedstjek af din bil

Sundhedstjek af din bil

Sundhedstjek af din bil

Sundhedstjek af bilen

Vi tilbyder et komplet tjek uden beregning, hver gang du kommer forbi med din Nissan til et planlagt serviceeftersyn eller en reparation. Derudover vil du få et tilbud, før der udføres nogen form for arbejde, så du ved, hvad det hele vil komme til at koste.(4)

Ansvarsfraskrivelsen :

 

(1) Mobilitetsløsninger: Kunden har mulighed for at vælge en mobilitetsløsning, som tilbydes af Nissan værkstedet. Tilbuddet kan omfatte en lånebil til en af Nissan anbefalet lejepris på 249 DKK pr. dag  under følgende betingelser:

Kunden skal bestille tid til serviceeftersyn/mekanisk reparation på sin Nissan og bede om mobilitetsløsningen på forhånd. 

Dækskift er undtaget fra programmet. Nissans mobilitetsløfte gælder ikke for biler, som får udført reparationer efter en ulykke. 

Vi vil gøre alt for at tilfredsstille kundens behov, men Nissan kan ikke garantere, at der er en tilgængelig lånebil, eller at en lånebil vil være samme model som kundens bil. Nissan forbeholder sig ret til at tilbyde en alternativ mobilitetsløsning. Lånebilen er til rådighed for kunden den dag, som bilen er på værkstedet til serviceeftersyn/reparation, og skal afleveres igen inden for åbningstiden samme dag. Brændstof og vejafgifter skal betales af kunden. Priser, betingelser, forsikring og begrænsninger i kilometertal og brug kan variere fra forhandler til forhandler.

Hvis du ønsker flere informationer, bedes du kontakte din autoriserede Nissan forhandler/dit autoriserede Nissan værksted.

(2) Nissan Assistance: Hvis du mod forventning skulle komme ud for et havari eller en ulykke, er Nissan Assistance altid klar til at hjælpe dig. Nissan Assistance dækker i hele garantiperioden, og du kan få ekstra dækning ved at få din bil serviceret gennem vores netværk. 

Hvis der skulle ske noget uventet, så ring til Nissan først. Hos Nissan vil vi gøre vores yderste for få kundens Nissan tilbage på vejen igen så hurtigt og smidigt som muligt – 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen (inklusive søndage og helligdage). 

Nissan Assistance gælder for en periode på 1 år* efter udløb af fabriksgarantien, når man køber et planlagt serviceeftersyn hos en autoriseret Nissan forhandler. Denne periode på 1 år* bliver fornyet, hver gang kunden får udført et planlagt serviceeftersyn eller et N360 CARE på sin bil hos en autoriseret Nissan forhandler.

Nissan Assistance tilbydes uden beregning (eventuelle reparationsomkostninger er ikke inkluderet). Du kan læse yderligere informationer i garantifolderen (i garantifolderen findes der en detaljeret liste over de lande, hvor Nissan Assistance er tilgængelig).

Når kunden ringer til tlf. (+45) 70 14 01 47 :Kunden kan vælge mellem Nissan Assistance (24/7-service) eller kundeservice (åben mandag-fredag kl. 9:00-17:00 undtagen helligdage).Prisen på opkald er standard netværkspris fra fastnet- eller mobiltelefon. Pris fås hos teleoperatøren. Autoriserede Nissan-forhandlere og værksteder kan kontaktes på deres eget nummer. IVR (Interactive Voice Response) bliver benyttet til omstilling af opkald.Ventetid er ikke gratis. Et øget antal opkald kan medføre længere ventetid.Nissan kan ikke påtage sig noget ansvar for netværksrelaterede problemer; dedikeret e-mail og chat (hvor det er muligt) kan anvendes, hvis telefonlinjen ikke fungerer.

*Undtagen udvalgte varebiler med 2 års serviceinterval.


(3) Master teknikere: Det er vigtigt for os hos Nissan at kunne give kunderne det højest mulige niveau af service, hver gang de besøger en autoriseret Nissan forhandler eller et autoriseret Nissan værksted. Bestil tid til dit næste service hos dit nærmeste Nissan værksted for at få ekspertservice.


(4) Sundhedstjek af bilen: Et gratis sundhedstjek af kundens bil udføres, når kunden får udført planlagt serviceeftersyn, N360 CARE på sin Nissan. Det gratis sundhedstjek kan også anvendes ved reparationer, hvis kunden anmoder om det på forhånd. Kundens tilstedeværelse under et sundhedstjek af bilen er ikke obligatorisk. 

Hvis et sundhedstjek af bilen viser, at det er nødvendigt at få udført ekstraarbejde, så skal kunden have et tilbud til godkendelse. Der udføres ikke noget ekstraarbejde uden kundens accept af tilbuddet.

Kunden vil modtage et skriftligt tilbud på alt arbejde på forhånd.