Jeg har en Nissan udstyret med navigationssystem. Er Nissan MapCare™-programmet tilgængeligt for mig?

Nissan MapCare™ er gratis i 3 år, gældende fra garantistartsdato. Gælder for køretøjer med garantistartsdato efter 15.06.2016 er: J11(Qashqai)/ T32 (X-Trail) / F15 (Juke) / C13 (Pulsar) / D23 (Navara) / K14 (Micra) / K13(Micra) / E12 (Note).   

Nissan MapCare™ er ikke tilgængeligt for mig, så hvordan kan jeg bestille en kortopdatering?

Du kan gå ind på vores Nissan webshop, men så skal du installere kortet i dit navigationssystem. Det er helt enkelt og proceduren er tilgængelig for hvert enkelt produkt.
Du kan også bestille direkte hos din forhandler, som så vil foretage installationen for dig.

Kan jeg selv opdatere mit Nissan MapCare™-system?

Det indgår i Nissan MapCare™-programment, at opdateringen foretages af forhandleren. Vedkommende skal først sikre sig, at bilen er berettiget til opdateringen og vil i så fald fortsætte opdateringen. Hele processen er helt gratis.

Hvor mange gange kan jeg få en opdatering til mit navigationssystem med dette Nissan MapCare™-program?

Nissan MapCare™-programmet omfatter maks. tre kortopdateringer – én om året, indtil slutningen af bilens 4. år.

Hvem giver mig besked, når der er en ny opdatering klar gennem Nissan MapCare™-programmet?

Forhandleren vil kontakte dig, når der er en ny opdatering klar. Sørg for, at du er tilmeldt på portalen You+ (Nissans kundeportal) med alle dine kontaktoplysninger. Du kan selvfølgelig også spørge din forhandler, om der er en ny opdatering tilgængelig til din bil.

Adresserer Nissan et reelt behov med Nissan MapCare™?

I gennemsnit ændrer 15% af vejene og interessepunkterne sig årligt. Normalt er opdateringer af enkeltkort ret dyre, men Nissan tager hånd om dette for dig over 3 år.

Hvad sker der, når jeg sælger min bil?

Programmets gyldighed er baseret på bilens stelnummer. Derfor overføres programmet automatisk til den nye ejer, hvilket øger din bils værdi (inden for rammen af tre kortopdateringer indtil slutningen af bilens 3. år).

Jeg har købt en brugt bil med NissanConnect. Hvordan kan jeg sikre, at Nissan MapCare™ er tilgængeligt for min bil?

Du skal spørge din forhandler, om bilens stelnummer har ret til opdateringer, og i så fald hvor mange. Din forhandler sørger for, at du lægges i systemet til nye opdateringer.

Hvis jeg er gået glip af en opdatering med Nissan MapCare™, kan jeg så forlænge programmet med et år?

Nej, hvis du er gået glip af en opdatering ét år, har du ikke krav på endnu et år.