REGLER & BETINGELSER FOR NISSAN’S KUNDELØFTER

Som Nissan kunde kan du opnå store fordele, ved at melde
dig ind i You+Nissan fordelsprogrammet. Med You+Nissan får du adgang til
særbehandling, der hele tiden udvikler sig. Vi tager os af dig. Det er vores
løfte - og dine fordele!

GRATIS LÅNEBIL

Kunder har ret til en fri lånebil eller en alternativ transportløsning på
følgende betingelser:
Kunden skal været tilmeldt You+Nissan. Kunden skal bestille tid til eftersyn
eller reparation og på forhånd aftale en transportløsning. Denne service gælder
ikke ved dækskifte.

Selv om vi gør alt, hvad vi kan for at imødekomme vores kunders behov, kan Nissan
ikke garantere, at der altid er en tilgængelig lånebil, eller at lånebilen vil
være af tilsvarende størrelse og model som kundens bil. Nissan forbeholder sig
ret til at tilbyde en alternativ transportløsning. Adgangen til en lånebil
gælder for en dag på samme dato. Brændstof og evt. bro- eller vejafgifter
bliver betalt af kunden.

Nissans løfte om Fri Lånebil gælder ikke for biler, der skal have udført
reparationer i forbindelse med ulykker. Fri lånebil bliver leveret med
forsikringsdækning på op til xxxxx euro (kan variere efter forhandler).

Har du brug for mere information, så kontakt din autoriserede
Nissan-forhandler.

PRISMATCH

Nissan Prismatch er kun tilgængelig hos autoriserede Nissan-forhandlere og
Nissan-værksteder, der er tilmeldt ordningen.

Nissan Prismatch gælder kun for privatkunder. Erhvervskunder er ikke
inkluderet. I øvrigt er følgende Nissan-modeller ikke inkluderet i programmet:
GT-R, 370Z og 350Z.

Nissan, vores forhandlere og vores autoriserede værksteder forbeholder sig ret
til at acceptere eller forkaste ethvert konkurrerende tilbud, hvis forhandleren
eller værkstedet mener, at tilbuddet er afgivet i ond tro, eller hvis
arbejdstiden for service eller reparationer er lavere end de centrale
guidelines fra Nissan. Nissan Prismatch dækker ikke reparationer på
karrosseriet. Olieskift og rensning af filter bliver ikke matchet for biler i
garantiperioden.

Det konkurrerende tilbud, som kunden præsenterer, skal opfylde følgende
betingelser:
a. Tilbuddet skal være et autentisk, skriftligt tilbud, som er billigere end
Nissan-forhandlerens eller det autoriserede Nissan-værksteds tilbud på service
eller mekaniske reparationer
b. Tilbuddet skal være afgivet af et anerkendt autoværksted (ID i form af
CVR-nr. eller lignende skal fremgå af tilbud) inden for 25 km. fra
Nissan-forhandleren eller det autoriserede Nissan-værksted
c. Tilbuddet må ikke være ældre end 1 måned og skal være opdelt på reservedele
og arbejdstid
d. Tilbuddet omhandler kun nye, godkendte Nissan-reservedele (eller
tilsvarende)

Nissan Nordic Europe Oy (Nissan) vil gøre enhver rimelig indsats for at opfylde
disse forpligtelser. Nissan forbeholder sig dog retten til at tilføje, ændre
eller tilbagetrække enkelte eller alle forpligtelser, hvis det anses for
nødvendigt.

LIVSLANG NISSAN ASSISTANCE

I tilfælde af motorstop eller ulykke, er Livsvarig Nissan Assistance altid klar
til at hjælpe. Sker det noget uventet, så ring til Nissan først. Nissan vil
gøre sit yderste for at få kundens bil hurtigt og nænsomt tilbage på vejen. 24
timer i døgnet, 7 dage om ugen (også søn- og helligdage).

Efter udgangen af den kontraktlige garantiperiode tilbydes Livsvarig Nissan
Assistance for et år ad gangen*, når kunden køber planlagt vedligehold eller
økonomiservice hos en autoriseret Nissan-forhandler.

Denne et års periode* bliver fornyet, hver gang kunden afleverer sin Nissan til
planlagt vedligehold eller økonomiservice hos en autoriseret Nissan-forhandler.

Livsvarig Nissan Assistance er gratis (eventuelle reparationer er dog ikke
inkluderet). Læs venligst Garanti-folderen for mere information. Den indeholder
bl.a. en liste over de lande, hvor Nissan Assistance er tilgængelig.

Når kunden ringer på telefonnummer (+45) 70 14 01 47 er der to valgmuligheder:
Livsvarig Nissan Assistance (24/7 service) eller Kundeservice (åben
mandag-fredag 9.00-17.00 undtagen helligdage).

Prisen på opkald er standard netværkspris fra fastnet- eller mobiltelefon. Pris
fås hos teleoperatøren.
Autoriserede Nissan-forhandlere og værksteder kan kontaktes på deres eget
nummer. IVR (Interactive Voice Response) bliver benyttet til omstilling af
opkald.

Ventetid er ikke gratis. Øget antal opkald kan betyde længere ventetid. Nissan
tager ikke ansvaret for netværksbaserede problemer. Dedikeret e-mail og chat
(hvor den kan anvendes) kan benyttes, hvis der ikke er forbindelse via telefon.

* For Navara 2016 eller nyere – 2 års periode.

GRATIS SUNDHEDSTJEK

Gratis sundhedstjek bliver tilbudt kunder, der afleverer deres Nissan til
planlagt vedligehold, økonomiservice eller reparation. Det er ikke et krav, at
kunden er til stede under det gratis sundhedstjek.

Hvis det gratis sundhedstjek viser, at der er behov for yderligere arbejde,
modtager kunden et tilbud til godkendelse. Intet ekstra arbejde bliver udført
uden kundens godkendelse.

Kunden modtager på forhånd et skriftligt tilbud for alt arbejde.